wtorek, 11 lutego 2014

Prolog

Mam wyjechac na studia, do Londynu. Do mego znienawidzonego przez matke ojca i jego nowej partnerki. Okazuje sie, ze owa dziewczyna ma corke w moim wieku, ale najgorsze jest to, ze mama nie pozwolila mi mieszkac u ojca I trafiam do akademika, a kogo zastaje w pokoju? Wytatulowana i zakolczykowana wyznawczynie szatana, ale nie chodzi tylko Jesy ale o jej ptzyjaciol, a wlasciwie przyjaciela Harrego. Chlopak zdaje sie skrywac wiele tajemnic. Pozostaje jeszcze kwestja Kate, corki partnerki ojca, ktora ku mojemu zdziwieniu zna wszystkich znajomych Jasy i probuje mnie ostrzegac. Na mojej drodze ku szczesciu jak zawsze musi ktos ustac i tym razem jest to Milly, kolezanka z calej tej poszemranej paczki.
Przyjechalam sie tu uczyc, a nie poznawac nieudane milosci i falszywych lub prawdziwych przyjaciol. Nie po to przylecialam tu z Polski tylko dla tego, zeby ktos mogl mnie upokozyc na oczach calej uczelni.



Mam wstep ale pierwszy rzdzial pojawi sie za dwa tygodnie, poniewaz tak jak moj drugi blog zostal zawieszony w dzialaniu na dwa tygodnie :) Nie martwcie sie zaraz wracam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz