środa, 9 kwietnia 2014

Cos ode mnie i Nominacja :)

Kochani juz od miesiaca nie zagadalam na bloga. Przyznaje sie, ze nawet nie probowalam tworzyc. Zabraklo mi pomyslow, pare osob mowilo mi, ze the opowiadanie jest zaskakujace podobne do Aftera. Przyznaje sie, ze jedna z moich inspiracji do napisania byl wlasnie After, ale wlasnie z braku pomyslow ZAWIESZAM BLOGA NA CZAS BLIZEJ NIE OKRESLONY!  Nie chce zeby the opowiadanie bylo podobne do Aftera i dlatego przestaje pisac ale jest jeszcze jeden powod. Jak wszyscy wiedza mamy kwiecien czas mize troche zaczac walczyc o oceny. Tym bardziej dla mnie. Jestem w 6 klasie. Sprawdzianu nie pisalam, poniewaz jestem laureatem ale to za so a niesie pewne sprawy, a mianowicie STUPENDIUM. Aby je otrzymac potrzebuje odpowiedniej sredniej wiec najwyzszy czas cos,cos dzialac. Mam jeszcze dwa inne blogi, ktore prowadze Love is passing away and the pain remains. Breathe i  na nich tez cis musi sie pojawiac. Dlaczego wlasnie wypadlo na LOVE STORY, a nie na BREATHE, poniewaz niesie sie za tym WENA, ktora mam na tamte opowiadania.

Sprawa NOMINCJI!
Dostalam nominacje od Larry is my Unicorn :3. Kochana odpowiem na twoje pytania ale swoich blogow nie nominuje, po prostu odpowiem na Twoje pytania, poniewaz blog jest zawieszony i dla Twojej przyjemnosci na nie odpowiem


Pytania :
1. Jak masz na imię?
Odp. Magdalena :P
2. Ile masz lat?
Odp. 22 sierpnia skoncze 13 :)
3. Czy masz rodzeństwo?
Odp. Mam mlodszego brata, Michala.
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Odp. Pisze blogi, czytam.
5. Masz jakieś hobby?
Odp. Kocham czytac i pisac :)
6. Do jakich fandomów należysz?
Odp.Directioner, Mixer, Rihannanavy, Katycat, Beliber.
7. Masz ulubione fanfiction?
Odp. After, Dark, Hidden.
8. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Odp. Wielka Brytania.
9. Jaki jest twój wymarzony zawód?
Odp. Aktor, lekarz.
10. Uprawiasz jakiś sport?
Odp. Tancze taniec towarzyski.
11. Gdzie chciałabyś być w tym momencie?
Odp. W Londynie, ale musze czekac do 22 sierpnia :) 


To tyle i do zobaczenia. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz